Gabriela Cristea se uita la “How is made? de la Discovery

17 01 2009

 

Gabi Cristea Toader, prezentatoarea emisiunii “Noră pentru mama” de la Kanal D, e o fană a emisiunii “How is made?”.

“Mă destinde şi nu mă plictiseşte niciodată. De mică am fost o curioasă să văd din ce sunt compuse lucrurile şi acest format îmi satisface acum curiozitatea. Afli tot felul de lucruri, care mai de care mai interesante, şi începi să apreciezi unele lucruri când vezi cât efort se depune pentru a fi realizate”.

 

 

Gabriela Cristea @ "Nora pentru mama (1)"


Acțiuni

Information

14 responses

18 01 2009
maria

Draga Gabriela,
Esti multumita de toaletele pe care le porti la emisiunele de sambata seara {nora pentru mama3 } ?
In nora pentru mama 1 erai imbracata si pieptanata foarte frumos cu mult bun gust care iti scotea
in evidenta frumusetea si eleganta ta naturala.Acum parca cineva de la Kanal D, nu iti mai doreste acest lucru ,din contra te desavantajeaza din toate penctele de vedere.
As vrea sa stiu cine este creatorul rochiei pe care ai purtat-o sambata aceasta? ii dau nota 3 cu
indulgeta sa se recalifice in alta meserie eventual la cules de capsuni.
Iti urez succes si sa-ti arati frumusetea pe care o ai de la mama natura!

Maria

21 01 2009
mihaela

gabi fara suparare mai slabeste putin

23 01 2009
AlinA

Nu mai incerca sa fii partinitoare cu unele fete si mame,esti moderatoare si trebuie sa fii impartiala,codul deontologiei.

24 01 2009
elena58

Gabriela,esti grasa.Cand ti-a trimis mesaj o telespectatoare la emisiunea Mihaielei Tatu ai sarit arsa:”nu m-am ingrasat deloc”.Daca n-ai cantar, poate ai oglinda!Emisiunea este sub orice critica.Tot mai multi oameni folosesc optiunea de a se uita pe alt canal t.v.

25 01 2009
georgiana

gaby imi placeai la npm1 dar acum ai luat proporty.imi plac emisiunile tale.d

25 01 2009
nelutu

Doamna Gabriela ar fi bine sa citesti ce scriu telespectatorii si sa raspunzi de vina ta. despre aceasta tiganie care nu face bine,unde este CNA.

31 01 2009
pia

Gabriela Cristea , umbla vorba prin targ ca ai fi ruda cu Mihaiela si daia o lasi sa faca ce vrea ea .
Daca nu este adevarat arata-ne si n-o mai aduce inapoi ca aceasta fetita ne provoaca greata.
Am observat ca tii partea celor fara scrupule, o salti in slavi pe Stela , Andreia , dar si pe Stefan.

1 02 2009
elena58

D-na Toader mai ai inca timp sa renunti la aceasta tiganie.Altfel reputatia ta de moderatoare t.v.va fi afectata;mereu vei fi asociata cu acest circ de emisiune.Dar probabil ca nu esti in stare de altceva;cei care te-au angajat au fost inspirati.Ti se potriveste ca o manusa rolul de moderatoare a unei emisiuni cu tate,scandaluri si limbaj suburban.”Cum e turcul si pistolul” spun romanii.”Familia” „nora pentru mama”.Daca tu ti-ai selectat concurentii i-ai ales dupa cum esti tu,dupa genul de oameni care iti plac.Nu pot sa folosesc persoana aIIIa de politete atunci cand ma adresez cuiva ce reprezinta prostul gust;asa a ajuns emisiunea ta.

5 02 2009
mary

cabriela spunele celor din casa sa fie mai calmi în timpu emisuni ca ti strica totul si lumea schimba canalu si se uita la al ce va sunt numa pe scandal iesti super draguta tineo tot asa fi tare si sa sti ca nu iesti grasa iesti bine la ani tai sa fi fericita an continuare

5 02 2009
Tania

Draga Gabriela,esti superba.Sunt o mare fana a ta si imi place la nebunie cum arati.Eu sunt din rep.Moldova si urmaresc emisiunea ta pentru a te revedea.I-ti urez mult succes in cariera.

7 02 2009
gabi

buna,imi place npm3.Cel mai mult imi place de alina,violeta,georgiana si bineinteles de andreea.Toti o iau la rost pe andreea ca vorbeste urat.Este provocata sa vorbeasca asa.Imi place de doamna stela foarte mult.Este singura mama care isi apara cuplul.Ii doresc lui stefan si andreei sa se casatoreasca si sa fie fericiti.Si sa nu se ia dupa gura lumii.As avea si pentru doamna lucica un mesaj.Sa nu mai doreasca altora sa li se intample ce i sa intamplat dansei.Din punctul meu de vedere nici celui mai mare dusman al meu nu as dori asta.Doamna gabriela ti-neti-o tot asa cu emisiunile.Nu mai faceti emisiuni in genul emisiunii UN nou inceput.Sper sa urmeze si nora pt mama 4.

14 02 2009
ELENA 2009

GABI IMI PLACI FOARTE MULT URMARESC NPM DI PRIMA EDITIE MI-A PLACUT LACRIMA SI CARMEN DIN CELE DOUA EDITII AU FOST FAVORITELE MELE ,ACUM ESTE FOARTE PLICTISITOARE EMISIUNIA AR TREBUI SA LE MAI DATI TEME CONCURENTILOR CA DE PLICTISEALA SE CIARTA TOATA ZIUA SI ETE FFF URIT DIN PARTEA LOR .TIE ITI UREZ MULTA SANATATE ,FERICIRE SI EMISIUNI MAI FRUMOASE.

1 07 2009
roxana

esti tare de tot imi place de tine gabi chiar daca ti-ai ingrasat tot frumoasa esti

21 01 2010
monica

Gabi lasa gurile rele sa vorbeasc esti frumoasa dar totus vreau sa te intreb ceva ce tot mai vine domna lucia si fiul sau sunt din focsani si am vorbit cu ei si zice de tine ca tu pui paie pe foc cand ei se certa in emisiune . te pup numai bine

Lasă un răspuns

