Gabriela Cristea

17 11 2008

Prezintă: NORĂ PENTRU MAMA
Data nașterii: 26 Octombrie 1974
Zodia: Scorpion
Locul nașterii: Olteniţa, jud. Călăraşi
Studii: SNSPA – Facultatea de Comunicare şi Relaţii Publice „David Ogilvy” Bucureşti Comunicare neurolingvistică – Facultatea de Sociologie Comunicare diplomatică – Ministerul Afacerilor Externe (în curs) Liceul de coregrafie nr.1 Bucureşti

„Când am venit la KANAL D, am avut de ales din mai multe oferte de la mai multe posturi de televiziune. Am vorbit cu Irina Radu care mi-a explicat ce se întâmplă, care sunt resursele şi unde se doreşte să se ajungă. M-a încântat foarte mult faptul că mi s-a oferit un proiect mare. Niciodata nu m-am dat la o parte de la muncă. Colegii cu care lucrez sunt ca o familie, unii pentru ceilalţi. Fiecare ştie ce i se întâmplă celuilalt şi încercăm să ne susţinem pe cât posibil”.

Gazdă a reality show-ului Noră pentru mama de pe KANAL D, Gabriela Cristea este una dintre cele mai proeminente vedete de televiziune ale momentului. Chiar dacă nu apare prea des la petrecerile mondene, Gabriela a reuşit să se remarce la KANAL D printr-un stil unic de prezentare a evenimentelor petrecute în casa Noră pentru mama, ceea ce a strâns milioane de telespectatori în faţa televizoarelor.

Prima experienţă a Gabrielei Cristea cu televiziunea a avut loc în 1994, când prezenta evenimente muzicale la TVR. Ulterior a fost prezentator al rubricii Meteo de pe Pro TV, dar şi PR Manager la acest post de televiziune. De-a lungul timpului, telespectatorii au putut s-o vadă pe Gabriela Cristea în rol de prezentator de ştiri sportive, co-prezentator de emisiuni matinale, prezentator de emisiuni de divertisment şi, începând de anul trecut, prezentator în cele două sezoane Noră pentru mama transmise de KANAL D, reality show despre care vedeta a spus că este cea mai mare provocare profesională avută până în prezent.


Acțiuni

Information

8 responses

16 12 2008
luiza

imi place de tine foarte mult as vrea sa imi dat ID tau daca nu vrei sa vb cu mine

25 12 2008
deny says;

vreau sa vb cu tine.imi esti tare draga te urmarim si eu si sotul.esti un exemplu in viata.da-mi si mieID tau.te rog gabi.mi-ar face mare placere sa vb cu tine despre viata………cumpar toate reviste sau ziare unde apari tu.SARBATORI FERICITE

13 01 2009
daniel

as dori sa vb cu dumneavoastra ceva important de emisiunea NORA PENTRU MAMA 3 va rog

9 03 2009
mada

sunt o fana inraita a emisiunii d-voastra.as vrea sa imi lasati ID d-voastra…..sa vorbim…..ID meu este:mada_96kiss……esti suuuuuuper frumoasa…….pup…

23 12 2009
adytsa

drga gabi…..eu te ador sunt un fan inrait si nu pierd nici o emisiune „nora pentru mama” te ador intelege si vreau id tau….imi plc de tn cum te imbraci sunt copil am doar 12 ani dar vreau sa vb cu tine pt k eu ma comport ca un matur te pup si te iubesc:*:*:*:*:*:::*:*:*:SARBATORI FERICITE

7 03 2010
mihalcea roxana reina

felicitari pt emisiune f.f.ffrumoasa ca de altfel si prezentatoarea si concurentele in special CRISTINA siVERONICA nu imi place de DIANA cred ca face prea multe fitze cai fetita lui taticu sa isi mai schimbe din aerele astea multe care le da sa fie mAI CALMA

7 03 2010
mihalcea roxana reina

CE PARERE AVETI

19 03 2011
irina

Buna Gaby esti o skumpete as dori sa am id-ul tau sa vorbesc cu tine mi-ar face placere

Lasă un răspuns

