„Havin. Două vieţi, o dragoste” inlocuit de „ASI. Împotriva destinului”!

19 10 2008

Se tot spunea saptamana trecuta pe diverse forumuri ca, Serialul turcesc „Havin. Două vieţi, o dragoste” difuzat de Kanal D in fiecare miercuri si joi incepand cu ora 20:15 a inlocuit de un alt serial turcesc „ASI. Împotriva destinului”.

Click pe imagine pentru a o vedea in dimensiunea completa!

Ieri am vazut reclama la tv … se pare ca a fost confirmat

Click pe imagine pentru a o vedea in dimensiunea completa!

 

Din „HAVIN” au mai ramas 21 episoade. Acestea vor fi difuzate de Luni pana Vineri de la ora 13:15…


Acțiuni

Information

56 responses

22 10 2008
ank

de ce nu va mai fi difuzat miercuri si joi de la 13:15?X( imi pare asa rau:( Nul mai pot vedea de akm:|

22 10 2008
oanna

Cum se poate asa ceva? Cum mutati HAVIN la ora 13:15??
LUMEA LUCREAZA, E LA SCOALA, FACULTATE etc. LA ORA AIA.
Voi nu va dati seama? Mutati-l inapoi sau la o ora cat de cat rezonabila pentru oamenii care au alte treburi de facut la ora 13. DACA NU-L MUTATI INSEAMNA CA NU VA PASA DE OAMENII CARE VA FAC AUDIENTA (pentru ca stim ca numai audienta conteaza pentru voi)
P.S. Ar trebui sa stie aia cu KANAL D din Turcia cum va bateti joc de numele lor!

22 10 2008
Nadia

Nu pot sa cred ca ati schimbat ora de difuzare pt filmul Havin si l-ati pus la o ora accesibila doar pensionarilor. chiar trebuie sa taraganati atat aceste episoade ramase, unul pe saptamana??? Este aberant, nu stiu cine va organizeaza, dar mie una imi va piere cheful sa ma mai uit la voi.

Macar aveti bunul simt si acest episod ramas in fiecare joi la ora 13.15 dati-l in reluare la o ora normala si poate ne si anuntati.

Multumesc.

23 10 2008
alex

as dori daca se poate sa difuzati serialul havin doua vieti si o dragoste dupa ora 19 daca se poate k ziua muncim si e pacat sa pierdem filmul de la jumatate….este f frumos si impotrva destinului dar vrem sa l vedem si pe acesta…macar reluatile sambata si duminica,incepand cu serialul de miercuri….va rooooog mult de tooooot:*:*:*:*:*;;);;)>:D<

25 10 2008
norapentrumama3

@ ank – ai perfecta dreptate😐

25 10 2008
norapentrumama3

@ oanna – corect😐 nu a facut audienta… acum l-au mutat la ora 13:15 (de luni pana vineri) … asa se termina intr-o luna si scapa de el😐 cool🙂

25 10 2008
norapentrumama3

@ Nadia – acum nu se mai da nici in reluare…

25 10 2008
norapentrumama3

@ alex – nu o sa-l mute😦

27 10 2008
Calina

Eu sunt la scoala,si totusi vreau sa vad serialul,de ce nu-l mutati?Este foarte interesant!

28 10 2008
mioara

nu mi se pare drept sa mutati serialul Havin la ora 13.15 cind majoritatea sunt la serviciu. E pacat ca am urmarit un film pina la acest moment si sa raminem doar cu atit. In acest fel ne determinati sa schimbam canalul si sa nu mai avem incredere in difuzarile dvs. In aceste conditii (cind urmarim un film pina la jumatate fara alte posibilitati) ne pare rau , dar preferam sa nu mai deschidem televizorul pe Kanal D. oricum imi pare tare rau pentru acest serial pe care l-am urmarit cu atita placere si sa pierd de acum tot ce urmeaza

28 10 2008
flory

nu-mi vine sa cred ca ati mutat filmul la 13 : 15, mutati nora pt mama care este varza ,bine, retardati aia care nu au ce face si se cearta tot timpul, gabriela este tare. super naspa ca ati bagat asi sau cum s-o mai numi, in locul lui havin sau mutati-l la o ora care sa putem sa-l vedem cand venim de la munca la 22 mai bn decat la13. mai tineti cont si de parerile noastre mai ales ca sunt ultimile episoade.

28 10 2008
sabrinna

nu sunt de acord cu noua ora de difuzare a serialului havin :((((
imi doresc din tot sufletul sh cred ca nu numai eu sa se mute din nou ora pt havin caci multi dintre noi nu pot vedea serialul la ora 1 … plus ca nu stiu cum va venit ideaa asta de al da la 1 pt ca avea mare succes iar fiind dat asa nu mai poate fi urmarit sh bineinteles niki audienta nu va avea … se vede ca nu va pasa de preferintele oamenilor …

29 10 2008
oty

nu pot intelege cum puteti modifica ora de difuzare al unui serial pe care-l aveati la o ora foarte importanta.si mai ales serial care se transmitea timp de 1ora 30 min.sunt foarte multi care au urmarit acest serial,si intradevar acum la sfarsit e foarte neplacut sa nu -i sti si sfarsitul.nu stiu nimic de nici-o reluare si nu ma interesa asta inainte pentru ca-l urmaream seara ,zilnic.macar de l-ati difuza seara in reluare.tocmai cand devenise interesant………………….

30 10 2008
mara

va rog sa schimbati oraq de difuzare la HAVIN pt ca la amiaza suntem la servici

31 10 2008
BOHME MIHAELA

urat,foarte urat cum procedati))))) ne simtim ca niste copii carora le-ati dat de nmancare si dupa primele inghitituri îi luati mancarea din fata.
SA VA FIE RUSINE , NU SUNTETI PROFESIONISTI.DE CAND ESTE POSTUL ACASA NU S-A INTIMPLAT ASA CEVA.
CANAL D LASA-TE DE FILME.NU STITI SA GESTIONATI GRILA DE PROGRAME
RUSINE MANAGERULUI . APUCATI-VA DE ALTE GIOBURI SI TRANSFERATI ACEST
CONTRACT TELEVIZIUNILOR CARE-SI RESPECTA TELESPECTATORII.
NE-ATI UMILIT. RUSINEEEEEEEEEEE.

1 11 2008
ceza

Trebuie sa faceti ceva cu difuzarea serialului Havin! Adica, sa il reluati de acolo de unde l-ati intrerupt, mutandu-l la alta ora si sa fixati, evident, o ora pentru el, cand se poate uita toata lumea. La ora 13.15, nu stiu cine se poate uita la el. Oare, nu e pacat sa ne lasati cu ochii in soare si sa nu stim ce se mai intampla?
Eu nici nu stiu daca Cemal a murit sau nu, daca Igmur traieste sau nu sau daca Duigu , ca sa ma exprim romaneste, s-a casatorit sa nu. ce se mai intampla cu toate pesoanjele? De ce l-ati mai difuzat,daca nu sunteti constanti? Sper sa nu faceti si cu celelalte seriale turcesti la fel! Nu inteleg de ce nu le difuzati pe parcursul intregii saptamani, adica de luni pana duminica. reveniti cu Havin la o ora convenabila pentru noi toti, adica dupa ora 17, cand ne intoarcem acasa de pe unde avem treburi.

2 11 2008
norapentrumama3

se pare ca nu tin cont de parerea voastra… si pe forumul lor oficial cred ca fiecare utilizator a spus ca nu poate urmari serialul la ora 13:15… si acum, le-au pus pe site-ul lor… ca sa le putem urmari… dar nu toata lumea are internet, si e o calitate proasta oricum😐

2 11 2008
norapentrumama3

apropo… mai sunt vreo 2-3 saptamani si e terminat… so… adio, havin!

11 11 2008
Libraria Humanitas Ploiesti

Comentariu sters

13 11 2008
norapentrumama3

@ Libraria Humanitas Ploiesti – nu inteleg ce legatura are o emisiune… cu o librarie… apropo, reclamele sunt interzise. Comentariul tau a fost sters!

16 11 2008
criss

ma uitam la havin dar acum se uita numai pensionari avea ti si voi un serial bun si l ati terminat cu ora de difuzare rusine

16 11 2008
otilia

de ce ati mutat acest serial la ora aceasta eu is la skoala si nu dovedesk sa privesk!!!

17 11 2008
norapentrumama3

@ criss – da… mai bun era havin, dar asta este😦

21 11 2008
mikuta asi si havin

vai de mine asi si havin mor dupa ele dar sa terminat havin

22 11 2008
daxy

totul e vb de politica, a mutat audienta intr-un loc unde lipsea

22 11 2008
luana

cand da reluare ultimul episod din havin? ….

22 11 2008
tania

DE CE ATI MUTAT FILMUL HAVIN ? STABILITI ORA DIFUZARII SEARA .

28 11 2008
daniela

nu ma mai uit la niciun serial de pe Kanal D pt ca ati schimbat ora de difuzare la Havin.Suntem cu totii la servici si nici ultimul episod nu l-am vazut!!
rusineeee ca va bateti joc de noi!!!1

28 11 2008
daniela

ati vazut ca aveti audienta..l-ati schimbat si ati bagat la 20:15 un jaf de film!!!!!gata cu audienta….s-a dus…!NE-ATI DEZAMAGIT PE NOI SPECTATORII!!!!vom reveni la alte posturi mai serioase!!

29 11 2008
maria

ar fi corect din partea canal d fata de telespectatorii sai daca arda in reluare macar ultimile episoade din havin dar la o ora la care am putea sa-l vedem si noi cei care avem serviciu nu numai pensionarii

20 12 2008
kat7543

cum pot sa vad serialele asi

20 12 2008
kat7543

va rog sa ma ajutati ca nu am vazut tote episoadele

28 12 2008
norapentrumama3

in curand vor aparea rezumatele la ultimele 5 episoade pe blog… va multumim!

9 01 2009
Iuliana69

Eu vreau sa vad mai des Asi,am inteles ca sunt 82 de episoade,stie cineva unde le pot gasii?Am vazut pana la episodul 48 pe Kanal D turcesc dar bine fara traducere,este cel mai bun film dupa 1001 de nopti si Havin (pe care nu l-am vazut pe tot din cauza orei de difuzare) dar vreau sa vad Asi mai des nu doar miercuri si joi

14 01 2009
lia ionescu

eu vreau sa vad mai des ASI e serialul meu preferat.
Este un film minunat.Cum pot sa fac rost de el tradus din limba turca in romana.L-am gasit pe youtoube dar nu este tradus.As dori sa- l vad in fiecare zi ca imi place foarte mult ,mai ales ca in week end nu avem la ce sa ne uitam,mai ales atunci cand ne dorim.Suntem multe fane ale serialului ASI.

17 01 2009
iulia

de ce nu dau serialul asi si simbata sau duminica macar decit porcaria aia de nora pentru mama

18 01 2009
abc

nora pt mama e mijto hellooooooooooooooooo

19 01 2009
iuliana

si eu tot pe youtube l-am vazut ,in turca ,am lasat mesaje si acolo dar nu am aflat mai multe,ar trebui sa ne spuna macar cate episoade sunt si sa le dea mai des ,sa-l lase si vinerea ,dar nu tin cont de noi atunci ce rost mai are blogul asta?

19 01 2009
flory

este mai frumos filmul asi inpotriva destinului ca havin doua vieti sio dragoste

27 01 2009
norapentrumama3

nu am cam avut timp sa citesc si sa raspund la toate comentariile… ASI are 48 episoade, dar inca se filmeaza.

2 02 2009
sabina

vreau sa stiu ce sa intamplat in ultimul episod.trimiteti raspunsul pe scest mail sabinapitis@yahoo.com.va multumesc

2 02 2009
sabina

va rog mult k chiar vreau sa stiu

2 02 2009
sabina

puteti sa trimiteti raspunsul cand vreti nu konteaza DACA ATI TRIMIS MULT DUPA CE AM TRIMIS EU MESAJUL

4 02 2009
iuliana

pe fulldizi.com sunt si episoadele 49,50,51sau toate ,dar in turca,eu le-am vazut,dar vreau mai mult

14 02 2009
alexandra

BAAA FILMUL HAVIN ESTE UN FILM D KAKAT!!!!!!MAI MIJTO NE 1000 SH UNA D NOPTI

1 03 2009
izabela

cel mai tare film

1 03 2009
izabela

cel mai tare film
ar trebui sal mai dea reloare

19 06 2009
kitty

poi mai bne sa dea cv mai frumos…asi este ft interesant si mult mai frumos ca havin…as vrea sa stiu si eu daca se va mai da reluare candva la serial deoarece nu lam vazut de la inceput si as dori sal vad ….sa ma anunte si pe me cineva va rog:)

23 06 2009
seby

as dori sa mai dea in contioare ,,asi” este cel mai frumos film ma-m atasat foarte mult de el

4 07 2009
Catalina

Serialele mele preferate sunt:Inainte de Sfarsit,1001 de nopti,Asi impotriva destinului,Menekse si Halil,Poveste de familie.Auziti cei de la Kanal D as dori si eu sa din difuzati toate episoadele din filmul Inainte de Sfarsit.Va rog frumos.Nu l-am mai vazut de mult.Sa le dati.Ati auzit cei de la Kanal D?As dori sa mai vad filmul.Mi-a placut foarte mult filmul.Mai ales de Sinan a fost cel mai tare.

17 08 2009
fana_havin_filme_turcesti

buna!!!!!mai dati o data havin va rog!!!!!!!si schimbati ora la menekse ile halil !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!dar havin sa nul dati dimineazta dupa-amiaza va rog!!!!!!!va pop trimitetim id vedetelor din filmul menekse ile halil si havin!va pop

17 08 2009
fana_havin_filme_turcesti

adresa mea de mail e monica_marinasweet@yahoo.com

27 12 2009
darius

MAI MAI BN PUNETI LA ORA 20 ASAA NIMENI VU O SA IL VADA POATE MAJORITATEA

11 04 2010
diana

va rog dati seara seriale turcesti cum erau inainte pentru ca emisiunile care le aveti acum sint o mare timpenie

18 04 2010
alexandra hd

nui corect sal lase cum o fost dar eu lam mai vazut dar nu conteaza tot vreau sal vad

22 06 2010
carmen

va rog daca mai puteti sa redifuzati serialul turcesc HAVIN pt ca mi-a placut foarte mult si mai sunt prieteti care spun acelasi lucru.Eu am pierdut ultimele episoade dinserial dar mi-as dori sa il mai vad de nu stiu cate ori ca nu ma satur sa il vad.As fi foarte bucuroasa daca l-ati mai redifuza macar o data.Va multumesc

Lasă un răspuns

