Nora Pentru Mama 3 – Seara eliminarilor (sambata, 4 octombrie 2008)

5 10 2008

In aceasta seara s-a discutat despre subiectul… „Secretul Florentinei”…

Fiecare baiat a trebuit sa ofere 5 trandafiri… fetele care au minim 3 trandafiri sunt PROTEJATE.

Mihai – 1) Georgiana 2) Roxana 3) Valentina 4) Alina 5) Violeta
Gabriel – 1) Georgiana 2) Oana 3) Violeta 4) Laura 5) Valentina
Alexandru – 1) Violeta 2) Alina 3) Georgiana 4) Valentina 5) Oana
Stefan – 1) Roxana 2) Laura 3) Georgiana 4) Alina 5) Violeta
Bogdan – 1) Valentina 2) Oana 3) Alina 4) Roxana 5) Laura

Georgiana a primit 4 trandafiri… la fel si: Valentina, Alina, Violeta
Roxana a primit 3 trandafiri… la fel si: Oana, Laura

Astfel, ele sunt cele 7 fete protejate.

Nominalizari

D-na. Stela a numit-o pentru nominalizari pe Mihaela… la fel si D-na. Ildiko.

Mama saptamanii – Stela [62,5%]
Mireasa saptamanii – Roxana [41,5%]

Mihaela a fost protejata de votul telespectatorilor (locul 2 cu un procent de 24,4%)

NICI O FATA NU A PARASIT COMPETITIA IN ACEASTA SEARA.


Acțiuni

Information

17 responses

5 10 2008
elana

Imi place f mult emisiunea si am urmarit si celelalte.o sustin pe valentina sii urez mult succes.am votat-o.pupici

5 10 2008
norapentrumama3

@ elana – si care ti s-a parut mai buna? 1,2 sau 3? … mie 1🙂

6 10 2008
andra

buna

-1-roxana
-2- m ihaela
-3- ?
dar pe roxana o plac
daca n-ar fi arfirmat despre flori , ar fi fost mai ok

6 10 2008
norapentrumama3

@ andra – 3… nu se stie😐 ca gabi nu a zis…

7 10 2008
Amalia

Mie imi place de Alina!
Este cea mai naturala!
Sper sa nu intre in jocul perfid al mamei STELA!

7 10 2008
norapentrumama3

@ Amalia – d-na. stela e o scorpie😐

10 10 2008
Flory

imi place de valentina si de andreea .iar dintre baietzi de Bogdan..IMI pare rau de florentina..era tiza mea :((

12 10 2008
mira22

inca nu pot spune ca imi place o fata ,sunt inca indecise si nu stiu ce vor…imi place comportamentul Roxanei e OK.

12 10 2008
mira22

fetele sunt dragutze…

18 10 2008
norapentrumama3

😀

18 12 2008
robert

eu as vota astfel 1alina 2roxana 3 valentina 4georgiana 5violeta 6andreea 7mihaela mame 1mariana 2ildiko 3stefana 4 ioana 5 stela hai alina

18 12 2008
dima robert din ostrov

andreea si mihaela sunt niste scorpi la fel si stela ioana imi pare rau ca ai iesit

18 12 2008
dima robert din ostrov

gabriela cristea e o proasta

17 01 2009
stefania

nu o suport! scoteti-o afara ! nu mai suport nici pe lucica cu fisu catali sa iasa

17 01 2009
stefania

Este o prefacuta care a venit pentru bani

27 05 2009
Flori

imi place foarte mult de Alina si de Roxana sper sa se casatoreasca Alina q ionut sper sa faca nunta la sf

2 05 2010
Dyanna

Imi place de Andreea , pentru ca este directa , chiar daca are dreptatate sau nu , merge conform principiului ce e in gusa si in capusa…Ma bucur ca s-au casatorit , pentru ca se potrivesc , amandoi sunt draguti si comici…Bravo lor.Am auzit ca si-ar dori un copil , si cred ca ar fi niste parinti excelenti.O micuta Andreea cu gura mare prin casa tiar fi mai mare dragul sa vezi , sau un Stefan pe acolo , chiar ca ar fi frumos.Eu nu sunt asa de tupeista ca Andreea , dar sunt destul , din cauza asta mai intru in belele , dar imi place caracterul lor

Lasă un răspuns

