Poveste de familie (Kanal D)

27 01 2009

Va fi difuzat in fiecare zi de Luni pana Vineri incepand cu ora 16:45 (in loc la “Ginere de import”) de Kanal D. “Ginere de import” a fost mutat la ora 13:30… (in loc la “Anii pierduti”, deoarece acesta se termina).

“Poveste de familie” este un serial inspirat după romanul lui Reşat Nuri Güntekin (romancier/dramaturg turc), regizat de Melek Gençoglu şi beneficiază de o distribuţie excepţională din care fac parte: Halil Ergün (Ali Riza Tekin), Güven Hokna (Hayriye Tekin), Bennu Yildirimlar (Fikret Tekin).

“Poveste de familie” este o ecranizare fascinantă a vieţii de zi cu zi a unei familii obişnuite din Turcia. Ali Riza, capul familiei şi tatăl a cinci copiii, şi-a dedicat viaţa creşterii şi educării copiilor lui. Împreună cu soţia sa, Hayriye Hanim, încearcă să le ofere un trai decent, dar viaţa se pare că nu este atât de uşoară. El demisionează din funcţia de consilier în momentul în care i se propune să treacă cu vederea o nedreptate. Între timp, fata cea mare obţine o bursă de studii la o universitate din Istanbul. Atunci ei decid să se mute cu întreaga familie în marele oraş. Din acel moment, Ali Riza începe să vadă cu alţi ochi viaţa pe care a avut-o până acum. Mutarea la Istanbul nu le simplifică situaţia, ci dimpotrivă. Adaptarea la noua viaţă, cheltuielile pe care le presupune creşterea copiilor şi faptul că Ali Riza este şomer, le îngreunează traiul şi întreaga familie este supusă unor mari încercări de viaţă. Lucrurile se complică într-un mod neaşteptat pentru întreaga familie şi de aici începe lupta pentru o viaţă mai bună.

Acțiuni

Information

149 responses

28 01 2009
adrian

de ce ati schimbat “GINERE DE IMPORT”la ora 13.30 nu va mai bate-ti joc de noi pentru ca suntem oameni in toata firea si la un moment dat o sa va pierde-ti audienta.Inteleg nu ati putut da in reluare “ANII PIERDUTI”dar cu “GINERE DE IMPORT” ce aveti cu el?????????????noi LUCRAM NU PUTEM URMARI ACEST SERIAL LA ORA ACEEA.AM VAZUT TOATE SERIALELE SI ACUM SCHIMBA-TI ORA DE DIFUZARE CA SA NU LE MAI URMARIM?? DE CE VA BATE-TI JOC DE NOI?VA ROG RASPUNDE-TI!

28 01 2009
ela

13.30 nu e ora potrivita pentru acest film,L-am urmarit de la inceput si acum ce fac ii spun sefului ca trebuie sa plec ca incepe filmul.Gasiti o solutie ,difuzati ginere de import in reluare sau la o ora rezonabila ,ca nu-l urmaresc numai pensionarii.Cu asa decizii pierdeti teren si nu e usor de recuperat.

29 01 2009
estera

voi o sa va pierdeti audientele intro zi o sa dati faliment daca nu dati de mai multe ori pe saptamana asi-impotriva destinului pt ca ii cel mai fain film da pana acum si ii pacat sa il vedem doar de 2ori pe saptamana mai bn ati scoate 1001 de noptii lati pune la alta ora si ati da de 3 ori asi-impoteiva destinului mie imi place de asi si demir joaca cel mai bn.

30 01 2009
mia

De ce tot modificati orele de transmisie a serialelor. Asta se cheama bataie de joc .A-ti inceput cu o gramada si acum nu stiti cum sa ne mai zapaciti . Asa procedati si in Turcia ? Mai avem si servici si vedem tot franturi ,a-ti inceput cu unul la ora 16,45 apai lasatil asa nu va jucati de-a serialele. Sa va fie rusine de respectul ce-l aveti fata de telespectator.

4 02 2009
joanna

Va rog din suflet sa schimbati ora nu este potriva difuzarea la ora 13:30….lam urmarit de la inceput si imi place foarte mult….saptamana asta o sa mai pot sa il urmaresc dar de saptamana care vine nu mai pot ca se incepe scoala…..si termin orele doar la 3 si nu mai apuc sa il mai vad…….va rog schimbati ora……se da reluare?….stie careva sa imi spuna si mie dak macar se da reluare?…..ast sms….

5 02 2009
diaconescu emil

ginere de import este un film excelent bine scris bine bine jucat si bine filmat bravo lor critica perfect prostia batranilor copiii nu sunt lasati sa traiasca independent ne recunoastem in multe ipostaze ma deconecteaza filmul multumim

6 02 2009
rashela

asi e cel mai fain film turcesc………si poveste de familie!!!!

6 02 2009
ilona

va rog din tot sufletul sa schimbati ora de difuzare a serialului poveste de familie pentru ca sunt la scoala si nu l pot viziona incepand de luni 9 februarie.va rog frumos daca se poate sa il mutati cu o ora mai tarziu imi place ffffffff mult acest serial,l-am urmarit de la inceput si nu as vrea sa pierd nici un episod sau macar sa-l difuzati in reluare dar la o ora accsebila adica sa poate fi vizionat de toata lumea.sunt sigura ca nu sunt singura care vizioneaza acest film si isi doreste sa-l poata viziona in continuare dar nu poate din cauza orei la care este difuzat sau cel putin daca nu se poate schimba ora de difuzare macar difuzati-l in week-end cate 2 episoade,sambata 2 episoade si duminica 2 episoade va rog ffff mult tineti cont de cererile celor care urmaresc seriale la canalul dvs de televiziune prin urmare va rog frumos sa tineti cont de cererea mea.daca se poate si nu cer prea mult poate primesc si eu un raspuns pe e-mailul meu in legatura cu cererea adresata.multumesc

7 02 2009
ramona

super tare

8 02 2009
anonim

BINE K ATI BAGAT ”1001 NOPTI” O DATA PE SAPTAMANA DESTEPTILOR. SCHIMBATI PROGRAMUL SERIALELOR K PE SOSETE. ”FELICITARI !!”

16 02 2009
bianca

schimbati ora de difuzare a serialului Poveste de familie deoarece este o ora la care nu poate fi urmarit.Macar reluarea s-o dati la o ora mai accesibila.multumim!

18 02 2009
sorina

va rog mult schimbati ora de difuzare de la 13:30 a serialului “poveste de fdamilie” pt k nu-l pot urmari…poneti-l mai tarziu ca o sa va pierdeti audienta…va rog mult…ca pana acuma l-am urmarit dar a incep scoala si term la 3 in fiec zi si nu-l mai vad deloc…aar trebui s chiulesc s il urmaresc…dar nu-i bn s chiulim…va implor puneti-l mai tarziu…va rog mult…

20 02 2009
ana maria istrati

este fain ,imi place enorm de mult il urmaresc in fiecare zi aproape,este fain super fain mia placut de la primul episod ,ma atras foarte mult .imi plac foarte mult personajele mai ales sevchekt,leyla,domnul ali riza ,harive,necla,quaz,etc.peferunde nu prea pot so iert pentru ceea ce le face tuturor.imi pare foarte rau pentru sedef.iar quaz le chinuieste rau pe necla si pe leyla.sai fie rusine.

23 02 2009
anca

poveste de familie e un film foarte frumos…imi plac valorile morale ale acestei familii”invechite” cum ar spune unii…pacat ca se difuzeaza ziua cand nu-l pot urmari si copiii.ar avea ce invata!multumim pentru filmele frumoase cu care ne rasfatati si mai asteptam si altele!

23 02 2009
pity

va rof frumos sa dati in fiecare zii inainte de sfarsit este un film foarte frumos si chiar interesant va multumesc

23 02 2009
pity

va rog frumos sa dati in fiecare zii inainte de sfarsit este un film foarte frumos si chiar interesant va multumesc

23 02 2009
adelina

Este un seral minunat de la primul episod mi-a placut il urmares mereu dupa de vin de la scoala de si am doar 11 ani imi place si am inteles ce vrau personajele sa spuna .

23 02 2009
adelina

Felicitari !!! postluli kanal D pentu filmul “Poveste de familie

24 02 2009
moni

lasati serialele la orele la care sant si dati poveste de familie si sambata si duminica tot la ora 13,30 nu le mai schimbati orele de difuzare pt ca o sa ajungem sa nu mai stim la ce sa neuitam plus ca mai sant si alte programe asa ca aveti grija si mai mult respect fata de telespectatori altfel o sa ajungeti sa va uitati doar voi.

25 02 2009
myky

sunteti geniali . imi plac toate filmele turcesti …… bravo voua sunteti cei mai tari si videoclipurile cu ismail yk ,ozcan deniz…….bravo nu va lasati

25 02 2009
myky

imi place cel mai mult inainte de sfarsit:X:X continuati tot asa si faceti filme mult mai frumoase

28 02 2009
Cristina

Felicitari postului Kanal D pentru “Poveste de familie”! Este un serial captivant,pe care-l urmaresc cu placere.As dori sa-l difuzati si in week-end,chiar daca la aceeasi ora,insa e pacat ca nu-l dati si in reluare… Va multumesc

28 02 2009
mada

pe mine ma incanta ideea..cu toate k urmaream si “ginere de import”.. insa trebuie sa renunt la unul dintre ele, pt k incep cursurile, iar la ora 13:30 sunt la facultate ! prefer sa urmaresc “poveste de familie” de la ora 16:45 !

12 03 2009
bogdan mariana

imi plac foarte mult serialele asi si poveste de familie,dar orele de la care sunt difuzate sunt aiurea,poveste de familie nu reusesc sa il vad deoarece sunt la servici.Iar serailul Asi sa il transmita de mai multe ori pe saptamana,Asi si demir imi plac la nebunie,sunt niste actori extra,mie mi se pare ca se potrivesc foarte bine.Cand se impaca odata ca ma tin cu dufletul la gura

12 03 2009
bogdan mariana

de ce nu difuzati si in weekend aceste seriale minunate,toata lumea este mai libera atunci ,mai modificati si orele

12 03 2009
mari

Nici-un serial vazut de mine pana acum nu a reusit sa ma impresioneze ca “Poveste de familie”. Ar trebui sa-l vada toate categoriile de telespectatori, in special adolescentele pentru ca ar tine loc la orice sfaturi am incerca noi sa le dam. Felicitari Kanal D, felicitari scenaristului si actorilor- toti sunt extraordinari fara exceptie. AcasaTV=vax! Tineti-o tot asa!

13 03 2009
adrian

de ce ati schimbat opra de difuzare a serialului “GINERE DE IMPORT” la 13.30? De ce va bateti joc de telespectatori? Sunteti total neseriosi. Nu mai prezentati credibilitate, oricum va pierdeti retingul! Am dat si telefon dar nu ni sa rezolvat doleanta. Pacat de un serial urmarit pana la jumatate. “POVESTE DE FAMILIE” nu am vazut niciun episod, nu inteleg nimic din el, noi suntem niste oameni care lucreaza dimineata, nu suntem pensionari. Daca nu respectati orele de difuzare initiale nu mai difuzati nimic. Inchideti postu.Plecati in Turcia de unde ati venit! NU este loc pentru oamenii fara cuvanta la noi in tara! ROG RASPUNS!!!!

13 03 2009
carmen

Vă rog nu schimbaţi ora de difuzare a serialului Ginere de impot sau dati-l în reluare la o oră rezonabilă.L-am urmărit de la început iar la ora 13,30 sunt la serviciu şi nu pot să-l urmăresc.Astept răspuns.

15 03 2009
maria

sunt foarte dezamagita ca a-ti schimbat ora de difuzare la ginere de import acum nu mai pot sa-l vad reluare se da?

16 03 2009
ADRIANA

VA ROG SA TRANSMITETI SERIALUL” Poveste de familie” in reluare,oridimineata la ora7,ori seara dupa ora22.Va multumesc(sper ca asa ne veti impaca pe toti)

16 03 2009
ADRIANA

URMAREAM CU ARDOARE SERIALUL “POVESTE DE FAMILIE”INAIONTE DE A SCHIMBA ORA E DIFUZARE.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!VA IMPLOR PUNETI SERIALUL ORI LA SFARSIT DE SAPTAMANA ,ORIDUPA ORA22.

16 03 2009
ADRIANA

LUATI SEAMA SI DE MESAJELE MELE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!VA IMPLOR “POVESTE DE FAMILIE”IL PUTETI DIFUZA IN LOCUL “VACANTEI MARI “DE LA ora 22.si asa inchideam televizorul ,numai sa nu-i vad.sunt dizgratiosi.n-au nici un dram de umor.

16 03 2009
ADRIANA

“poveste de familie “este cred ca cel mai reusi serial turcesc de pana acum!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

16 03 2009
lola

va rog sa faceti ceva cu filmul ginere de import ca sunt foarte dezamagita ca ia-ti schimbat ora pt ca nu am cum sa ma uit ca sunt la serv faceti ceva si mutati-l la ora care era … va rog frumos sau dati-l in reluare mai tarziu pe la 19 sau 20 gasiti o solutie

17 03 2009
Livia

De ce ati schimbat ora de difuzare la ginere de import si nici macar nu il dati in reluare? Zic eu ca sa va pierdeti audienta. Mie imi place foarte mult acest serial si la 13,30 nu il mai vad ca sunt inca la serviciu si astfel cred ca nu o sa ma mai uit deloc la kanal d, la fel ati procedat si cu 1001 de nopti il lalaiti de nu se mai poate.
Nu va suparati dar cei de pe canalul acasa au o strategie mai buna la modul de difuzare al serialelor decat voi. Imi pare rau pentru voi.

17 03 2009
cristina

Va rog sa lasati in continuare Ginere de import la ora 17, deoarece la aceea ora cand il difuzati 13,30 sunt la serviciu. Va multumesc

17 03 2009
Horalina

As dori sa treceti si cine interpreteaza muzica din serial..astept un raspuns.

18 03 2009
Horalina

Am gasit singura…Muzica este interpretata de Toygan Isikli.Melodiile se numesc Tebessum si Uzak.

19 03 2009
violeta

sant suparata pe voi care dati mesaje urate despre 1001 de nopti imi place si serialu poveste de familie si ginere de import dar va rog nu va mai legati de 1001 de nopti eu as vrea sa il dea toata saptamana, foarte aspru vorbesc lumea de postul canal d mie imi place chiar daca mai schimba programele, eu fac parte din poveste de familie parca ma regasesc in el,nu mai fiti rai cu canal d.

20 03 2009
adria25

va rog frumos sa dati doua episoade pe saptamana din serialul 1001 de nopti ca este super fain filmul l-am urmarit de la inceput si este pe primul loc in top urmat de poveste de familie pe urma inainte de sfarsit si etc lista ar putea continua.va rog mult sa dati macar doua episoade din serialul 1001 de nopti.va multumesc!

20 03 2009
NICOLETA

VA ROG SA IMI SPUNETI LA CE ORA POT VEDEA IN RELUARE FILMUL POVESTE DE FAMILIE DIMINEATA MI-AS DORI SA IL VAD DIMINEATA PANA LA 10 IN RELUARE PT CA LUCREZ NUMAI SCH 2 SI NU IL POT VEDEA TOT TIMPUL LA ORA 13 SAU 17 NUMAI CAND AM LIBER VA ROG INSISTENT SA TINETI CONT SI DE PAREREA MEA SI DACA MAI ESTE NEVOIE VOI MAI REVENI
ORICUM VA MULTUMESC PT DIFUZAREA ACESTUI SERIAL SI SA VA FELICIT PT ACEASTA ALEGERE

CU RESPECT NICOLETA

21 03 2009
Dumy Andra

buna ziua…..tuturor!filmul Poveste de familie este exceptional bine regizat bine jucat si actorii ffff bine alesi pt aceste roluri!!!felicitari tuturor celor care au facut acest film…..cel mai mult imi place de actorul care-l interpreteaza pe Oguz….si actrita care o interpreteaza pe Leyla…ce sa zic…am numai cuvinte de lauda pt film siii cred ca ar fi bine sa mutati ora la care se difuzeza…cel mai bine ar fi pe la ora 19 sau 23…!!!!!!!!multumesc

23 03 2009
marcu maya

sunt maya din grecia si va multumesc mult pentru ser poveste de familie e un film foarte frumos si mai ales ca lati pus la ora 5 ca numai bine ies de la munca si al vad si varog sal dati si sambata si duminica ca ma tine mult an tensiune 2 zile va multumesc……………

23 03 2009
dana bazavan

Sunt niste filme adevarate,ai ce invata din ele,ar fi bine sa nu se mai schimbe orele de difuzare….dar este ok si asa decat deloc.Felicitari CANAL D aduceti bucurie in inimile noastre.

24 03 2009
adriana

Va rog sa imi spunti la ce ora pot vedea in reluare filmul POVESTE de Familie …..?

24 03 2009
georgi

pana la urma m-ati ametit de tot..ati schimbat orele de difuzare de nu se mai poate ..asa ceva nu am mai vazut la nici o televiziune…am vazut ca poveste de familie e de la 17:00..reluare cand mai e? revizuiti-va programele si orele de difuzare odata pt totdeauna ca pierdeti din telespectatori considerabil..fireste si raiting-ul…

24 03 2009
sandra&roberto

imi plac serialele poveste de familie si inainte de sfarsit dar va rugam nu se pot da ambele de luni pana duminica sa va faceti audienta mai mare???va multumim va rugam dar daca se poate dupa ora doua

24 03 2009
sandra&roberto

imi plac serialele poveste de familie si inainte de sfarsit dar va rugam nu se pot da ambele de luni pana duminica sa va faceti audienta mai mare???va multumim va rugam dar daca se poate dupa ora doua multumim

24 03 2009
sandra&roberto

imi plac serialele poveste de familie si inainte de sfarsit dar va rugam nu se pot da ambele de luni pana duminica sa va faceti audienta mai mare???va multumim va rugam dar daca se poate dupa ora doua multumim sa stiti ca toata familia il urmareste

24 03 2009
sandra&roberto

imi plac serialele poveste de familie si inainte de sfarsit dar va rugam nu se pot da ambele de luni pana duminica sa va faceti audienta mai mare???va multumim va rugam dar daca se poate dupa ora doua multumim sa stiti ca toata familia il urmarestedar dati macar inainte de sfarsit doar pe la opt

24 03 2009
allina

Serialul “Poveste de familie” este un serial extraordinar. Felicitari postului pentru difuzarea acestuia. De foarte mult timp nu am mai vazut un serial care sa ma captiveze atat de mult, insa din pacate, nu pot urmari toate episoadele din cauza orei la care se difuzeaza. Cred ca un serial atat de bun ar merita difuzarea la o ora mai tarzie. De exemplu, cum bine scria cineva mai inainte, mai bine l-ati difuza la ora 22 in loc de Vacanta Mare pentru ca oricum cred ca nu se mai uita prea multa lume la ei, si-au cam pierdut hazul. Ati avea mai multa audienta seara cu “Poveste de familie”.

25 03 2009
oana

buna tuturor …. poveste da familie e super fain …. reluarea filmului cand se da la ce ora???? inainte il avea de la 7 fara ceva dimineata acum am vazut k are ginere de inport reluare de la 6 dim…..

26 03 2009
Any

va multumim pentru serialele minunate programate in emisiun ile CanalD;imi plac valorile morale ale poporului turc!Actorii sunt ff…buni,au o interpretare grozava!

26 03 2009
Raluca

Sunteti cei mai tari , saru`mana ca ati schimbat ora ca alergam de la scoala ca sa vad serialul. Asa mai MERGE !!!!

26 03 2009
liliana

buna
va rog frumos sa schimbati serialul poveste de familie asa cum era prima de la canal d la ora unu si jumatate pt ca acum nu mai pot sa na uit si eu k ma duc la munk si imi place foarte mult va rog multumesc sau macar dati reluare la 6 dimineata asa cum trebuie

27 03 2009
Alex

As dori si eu sa stiu cate episoade are filmul asta “Poveste de Familie” …. Nevasta mea parca a innebunit de tot din cauza filmului asta … nu mai iese cu bebe de 7 luni la plimbare si ma trimite singur … Va multumesc macar daca imi spuneti cand o sa mi se termine acest calvar … Multumesc anticipat !!!

27 03 2009
mirela

va rog frumos”poveste de familie sa-l dati reluare este un film frumos felicitari celor care lau adus ” cu respect mirela

28 03 2009
lary

mie imi plac ffoarte mult serialele de pe kanal d mai ales ginere de import nu e o drama mai mult e comedie.nu prea imi convine ora la care la ti bagat dar……… ce sa faci.acum trebuie sa ma skol mai devreme sal vad dak nu pot ziua ca nu vreau sa ratez nici macar un episod

31 03 2009
Any

care Alina,cea de la NPM3?este o frumoasa,desteapta,o femeie-copil,imi place de ea ,o admir si o votez in continuare;se pare ca e cea mai bine crescuta dintre fete!

31 03 2009
Any

ma uit cu mare placere la filmele,stirile,in general la emisiunile postului CanalD,atunci cand timpul mi-o permite!aveti fimle minunate,in special,ma refer la filmele turcesti,adica la seriale,cu actori profesionisti,iar orlele de difuzare mi se par destul de rezonabile.Pacat ca din 1001 de nopti,dati numai un episod saptamanal!

2 04 2009
ADRIANA

de ce nu mai dati in reluare serialul”POVESTE DE FAMILIE”……………….?

2 04 2009
ADRIANA

SUNT DEZAMAGITA DE voi…………..kanald

2 04 2009
lary

buna.Am si eu o intrebare pt voi ,de ce nu mai aratati din episodul urmator la ginere de import?pana acum ati aratat dar acum cum ia ti schimbat ora.va rog mult,mult sa aratati.La revedere!

3 04 2009
dana

de ce nu dati in reluare serialul Poveste de familie ?

3 04 2009
dana

Va rog din suflet bagati filmul Poveste de familie si sambata si duminica,este pacat sa pierdem timpul cu emisiuni care nu sunt deloc pe placul nostru.Multumesc

4 04 2009
Any

am vizitat si eu Istanbulul,prin l995,am ramas impresionata de frumusetile vizitate,de ospitalitatea locuitorilor,este de fapt ce vedem in serialele transmise!

4 04 2009
mari

vreau reluareeeeeeeee……..!!! va rog si eu alaturi de mama mea care chiar daca are multa treaba la tara lasa totul balta cand e difuzat. Mi-e teama ca nu o sa-l pot vedea vreodata si nu e acelasi lucru cand ti-l povesteste cineva. Sper sa tina cineva cont de atatea mesaje…

4 04 2009
jhoony

DE CE ATI SKIMBAT ORARU FILMULUI POVESTE DE FAMILIE ERA MAI BINE SE UITA SI COPILUL MEU DE CE LA TI INTORS KIAR NU INTELEG NE AM INVATAT CU UN PROGRAM SI ACUM NE SUCITI CUM VRETI DATI INAPOI FILMUL CUM A FOST NU AM PIERDUT UN EPISOD NU DUN GUSUM SAU ANI PIERDUTI ASI DATI INAPOI VA ROG POVESTE DE FAMILIE NU SE POATE ASA DAR CKIAR NU TINETI CONT DELOC DE PAREREA NOASTRA MA DEZAMAGITI

4 04 2009
dumitru

Ma enerveaza astia de la canal D fac programul cind si cum vor ei.Il modifica cind li se scoala.Idioti

4 04 2009
kiki

,,Poveste de familie”este unul din cele mai frumoase seriale,bine realizat si cu actori buni.Asteptam cu nerabdare ziua de luni ca sa-l vedem.Bravo,turcilor!

4 04 2009
dumitru

Ma enerveaza astia de la canal D fac programul cind si cum vor ei.Il modifica cind li se scoala.

4 04 2009
ADRIANA

daca vreti sa vedeti filmul “POVESTE DE FAMILIE”LI PUTETI VEDEA PE( YOUTUBE http://WWW.YOUTUBE.COM/WATCH? YAPRAK DOKUMU) CU MULT INAINTEA NOASTRA

9 04 2009
daniela

as dori si eu ceva.da e foarte frumos filmul dar imi puteti da si mie melodia de pe fundal

10 04 2009
Ana

cu fiecare episod derulat ,filmul POveste de famile,devine mai interesant,mea tine cu sufletul la gura si abia astept o noua zi si un nou episod>Frumos serial,bine jucat de niste actori minunati…si cand ma gandesc ca ma uitam la serialele mexicane….!/pacat ,cat timp risipit aiurea!Multumim pentru aceste seriale minunate si daca,s-ar putea da si o reluare a acestui serial,ar fi f bine!

13 04 2009
bianca

se da reluare dimineata si eu ma uit se da reluare la 4 sau 5 dimineata

13 04 2009
myky

merhaba / mai sunteti super . imi place ca ati adus reprezetanta turciei la eurovizion . este super cool piesa.
.
dar faceti si voi in special duminica emisiuni cu mai multa muzica turceasca dansuri ca cred ca sunt multi oameni in tara asta care iubesc aceste emisiuni. uite de exemplu emisiunea de azi 13. 04 .sueta cu bahmu este superrrrrrrrrr.

.imi pare bine ca sa intors bahmu ca fara ea emisiunea nu avea nici un farmec nu stiu dar cand era dana nici nu ma uitam la emisiune
cam atat gule gule

16 04 2009
carmen

Serialul Poveste de familie e exceptional! Foarte interesant, astept cu nerabdare in ficare zi sa ajung acasa de la serviciu si sa-l vizionez! Nu l-am vazut de la inceput, dar de cand l-am descoperit, m-a captivat intru totul!Si mai mult decat atat, mi-as dori sa merg anul acesta in concediu in Turcia!Sper sa si reusesc!

18 04 2009
mihaela

poveste de familie este foarte fain eu nu ma uit la telenovele dar asta e beton si aveti dreptate doamnelor sa nu se mai schimbe atat de des ora de difuzare a serialelor ne obisnuim si noi cu un program si la pov. de fam. nici nu se da in reluare tot mai citesc de pe net ce sa intamplat in serial cand sunt la lucru

22 04 2009
bogdan mariana

mie imi plac toate serialele de la kanal d dar mai ales poveste de familie si asi ,as vrea daca sar putea sa transmiteti de mai multe ori pe saptamana aceste seriele superrrrrrrrrr!.As vrea sa mai intreb cate episoade au aceste seriale,daca stie sa imi spuna cineva.Am auzit la tv. ca se termina 1001 de nopti stie cineva cand?Rugamintea mea este sa difuzati cat mai multe episoade cu aceste seriale.VA MULTUMESC!!!!!!!!!

23 04 2009
david alina

foarte tere filmul

23 04 2009
alina

imi place deAli Riza nsi Necla e frumoasa dar Si Denise supetr fain imi place

23 04 2009
alina

as vrea sa nu se termine filmul acesta foarte tare
misto

23 04 2009
alina

foarte tare episodul cand Ferunde a pacalit-o pe d-na Cevriene cu spiritele
super tare

29 04 2009
Pana Gabriela

de doua saptamani nu am mai vazut poveste de familie! ba este in reluare, ba nu este…….. ar fi minunat sa-l difuzati in locul vacantei mari, cum bine mai sugera cineva, acolo chiar nu este nimic de vazut. tot timpul se modifica programul, ne-ati ametit!

30 04 2009
matusa veronica

foarte frumos serialul POVESTE DE FAMILIE .SUPER

6 05 2009
cris

imi place si mie serialul poveste de familie . as vrea sa-l vad toata ziua. este f interesant. mi-a placut povestea fiecaruia dar cel mai mult cea a lui fikret. nu credeam cao sa se indragosteasca de thasin. si baba aia soacra-sa e comica ea cred ca facee cat 10, areo fata de zgipturoaica.
m-am gandit…ce ziceti sa facem un fan club al acestei telenov…sa aflam mai multe date despre actori..despre tara lor de origine,Turcia, sa invatam mai multe despre ei.
eu am observat la ei, la obiceiurile lor ca sunt asemanatoare cu ale nostre, si ei se descalta in casa, sunt f atasati de familie, foarte respectuosi, multe cuvinte turcesti exista si in limba romana, petrecerie lor sunt exact ca la noi, barfele cu vecina……..si orasul Istanbul e superb….imi place combinatia de mare cu deal…
ei ce ziceti?

6 05 2009
cris

f frumos

11 05 2009
DOINA

Cea mai mare porcarie de la kanal D este “Vacanta mare”.
Credeti ca se mai agita cineva la dobitocenia asta?
Oameni in toata firea fac niste glume de prost gust.Si nu o spun numai eu ci o sumedenie de persoane care nu mai suporta nici reclamele cu acestia.

12 05 2009
anana

IMI PLACE FFFFFMULT POVESTE DE FAMILIE

12 05 2009
mario

stie cineva cate episoade are acest film? ma omorat sotia numai la el se uita si este la o ora foarte nepotrivita.oricum sa se termine odata ca nu-l mai suport deloc.

13 05 2009
claudia

pacat ca nu citeste nimeni ce scrie cea mai mare parte din audienta voastra intr-o zi o sa va para rau ca nu tineti cont de ce vrem noi e atata lume care urmareste POVESTE DE FAMILIE dati macar reluare si ANUMTATI SI ORA de difuzare poate totusi luati in considerare ce vrem noi astia prosti care va face audienta

13 05 2009
cristyna

dci cum s aincep toathe serialele sunt foarte marfa:X:X:X:X….insa eu care vin la 6 de la scoala nu pot sa le urmaresc cel putin pe ginere de import care este foarte fain si este o poveste impresionanta si poveste de familie care la randul lui este captivant.si nu stiu ce va zapaciti cu asi de doua ori pe saptamana:(…in loc sa dati ma rog diferite porcarii mai bine datile mai pe seara pe toate ca unii sunt la munca altii la scoala…..va rog din suflet:X

13 05 2009
cristyna

PS:si dupa cum a mai zis cineva o idee foarte buna…in locul vacantei mari care este o porcarie si pe acre il puteti difuza la o alta ora pentru incultii care se uita la asa ceva si la aceea ora sa difuzati poveste de familie:Xsi va rog faceti ceva si pentru ginere de import

14 05 2009
maryna

urmaresc cu placere asi este foarte interesant insa de 2 ori pe saptamana nu este suficient adica mie asa mi se pare:-/.
la fel inainte urmaream ginere de import dar acum la acea ora sunt la scoala si cum ies la ora 4 pot urmari doar poveste de familie:((
si acum numai se difuzeaza vacanta mare dupa seriale cu lazarus show iar o porcarie:-/pe care putea-ti ft bn sa o dati in wekend sau gaseati voi sau altfel sa dati cate 2-3 episoade pe sapt ji sa mutati serialele de la pranz seara si dadeati si in wekend:P
chiar ati bombardat cu toate deodata si acum numai puteti sa le aranjati:P

15 05 2009
ana

ador “poveste de familie”- dati-l va rog in reluare dupa ora 22, seara !!!!!!!!!!!!!!! sau macar la orice ora numai dati si reluarea!

15 05 2009
monica

foarte tare filmu poveste de familie cel mai mult imi place de friket e tare tipa daca asa e si in viat reala calmaaaaaaaaaaaaaaaaa pa

15 05 2009
monica

am pierdut episodu cind doamna ferundea pacalito pe cevriene cu spiretele imi pare rau

22 05 2009
ileana

va rog dati si in reluare Poveste de familie,din respect pt. noi telespectatorii,ca ne-ati ametit cu atitea seriale .flicitari,dar luati in considerare si parerile noastre!

28 05 2009
madalina

vreau sa stiu knd pot vedea reluare poveste de familie

31 05 2009
DOINA

Este super serialul Poveste de familie ca de altfel toate serialele turcesti de pina acum.Este extraordinar de educativ pentru multe familii din Romania.Am trait alaturi de familia lui Ali Riza toate emotiile prin care au trecut acesti oameni .
Multumesc KANAL D pentru ca ne face zile fericite !

2 06 2009
daiana

cand da reluarea la poveste de familie va rog spunetimi si mie

3 06 2009
mirela

va rog nu mai schimbati orele de difuzare a emisiunilor filmelorsunt ls servici si cand vin seara nu mai vad nora pentru mama de la 19 si un sfert era unul din posturile favorite dar o sa vizionam alte posturi din cauza schimbarile frecvente a orelor de difuzare a emisiunilor

4 06 2009
nora pt. mama

Ca s-a intamplat cu orele de difuzare la emisiunea nora pt mama? Parca era in fiecare dupa amiza la orele 19:15, cu exceptia zilei de vineri. De ce zapaciti difuzarea?

4 06 2009
daniela

nu vreau sa pierd ce se intampla in casa la nora pt. mama. Va rog sa-mi spuneti noua ora de difuzare.

8 06 2009
mary-angela

frumos film.dar ali riza e prea kkcios.necla e draguta si ar trebui sa ramana cu frumosu de oguz.iar ferhunde e bestial e jmechera in rol.trebuie sa ramana cu levent tuncel dar mai ales cu banii lui.

9 06 2009
Anna

Salve, mi chiamo Anna, e sono sposata con un ragazzo rumeno. Chiedo scusa se non scrivo in rumeno, ma purtroppo non ne sono capace. Sto seguendo poveste de familie dalla prima puntata, ma purtroppo da quando avete cambiato l’ora sto perdendo diverse puntate. Ho letto e diversi commenti, e ho visto che diversi si lamentano per il fatto che avete cambiato la fascia oraria di questa telenovela, per due volte. La cosa più fastidiosa è che ora avete anche diviso la telenovela in due parti, con un distacco di quasi un’ora tra una parte e l’altra. Penso che la cosa migliore sia che consentiate di vedere poveste di familie anche su internet, in modo da accontentare tutti. Qui in Italia si possono seguire gratuitamente su you tube quasi tutte le serie televisive. Su internet c’è anche poveste de familie, ma non ci sono i sottotitoli in rumeno, e io non capisco affatto il turco. Spero tanto che accogliate la mia proposta, o che almeno cerchiate un orario più decente e senza distacco tra una parte e l’altra. Arrivederci.

11 06 2009
theo

sa va fie rusine !!!!dati poveste de familie in franturi.ce inseamna asta????in turcia asa faceti????si telespecatorii ce spun???sunt multumiti????? k noi nu.ati gasit si voi niste ore.vai de kpu vostru.ati bagat balamucul ala de la nora pentru mama de la5 mai bine bagati poveste de familie.unde lumea se poate uita si vedea ceva captivanit nu balamuc.dc nu il dati reluare??????a ti face bn sa schimbati ora difuzarii acestui serial.multumesc

14 06 2009
vera

NU STIU DE CE SUNTETI ASA DE NEMULTUMITI DE SCHIMBAREA PROGRAMULUI DE DIFUZARE.DACA NU VA CONVINE,NU VA OBLIGA NIMENI SA VA UITATI LA FILME,LA KANAL D. Imi place extraordinar de mult asi-impotriva destinului si as vrea sa fie difuzat de mai multe ori pe saptamana.Poveste de familie este de asemenea minunata si nu ma deranjeaza orele de difuzare ca pe altii…..tine-ti-o tot asa.Sper sa ne mai incantati si cu alte povesti la fel de impresionante ca si cele curente.Va admir munca si sunt constienta ca aveti nevoie pe parcursul perfectionarii si de laude si nu numai de critici rautacioase.Sunt fan no.1 KANAL D.BRAVOOOOOOOOOOO!!!!!!!!!!!!!!!!!

14 06 2009
vera BELCINEANU

NU STIU DE CE SUNTETI ASA DE NEMULTUMITI DE SCHIMBAREA PROGRAMULUI DE DIFUZARE.DACA NU VA CONVINE,NU VA OBLIGA NIMENI SA VA UITATI LA FILME,LA KANAL D. Imi place extraordinar de mult asi-impotriva destinului si as vrea sa fie difuzat de mai multe ori pe saptamana.Poveste de familie este de asemenea minunata si nu ma deranjeaza orele de difuzare ca pe altii…..tine-ti-o tot asa.Sper sa ne mai incantati si cu alte povesti la fel de impresionante ca si cele curente.Va admir munca si sunt constienta ca aveti nevoie pe parcursul perfectionarii si de laude si nu numai de critici rautacioase.Sunt fan no.1 KANAL D.BRAVOOOOOOOOOOO!!!!!!!!!!!!!!!!!

19 06 2009
Maria

Ati mutat ora unui serial din cauza unei prezentatoare ? Daca are nevoie de servici se conformeaza , nu ar trebui sa mutati difzarea serialului Poveste de familie (Yaprak dökümü) !

20 06 2009
Laura

Imi place filmul asta la nebunie………e o experienta de neuitat……..ar fi frumos daca s-ar uita mai multa lume,ar avea ce invata!Felicitari tuturor celor care au facut acest film si celor care il interpreteaza!!!Bravo!!!

20 06 2009
Laura

Foarte frumos filmul felicitari celor care au facut filmul si celor care il interpreteaza…….ar fi frumos daca l-ar vizioana mai multa lume ar avea ce invata……este o experienta de neuitat!Va rog sa-l dati shi in reluare!!!!!!!!!!!!

20 06 2009
Laura

De ce ati schimbat ora filmulu-i????Era mai bine cum era inainte decat asa……..dar oricum bine ca il difuzati,e un film exceptional!:D:D:D:D:D

24 06 2009
sanjia

SUPER filmul – POVESTE DE FAMILIE – si melodiile sunt la fel. imi plac fffffffffffffffff mult melodiile, le caut in disperare dar din pacate inca nu le am gasit poate ma ajuta cineva :))

6 07 2009
milica

dorim un alt serial in locul lui ASI la fel ca el ff.bun

16 07 2009
Ana

Un film exceptional!Aveti niste actori minunati si ca fizic dar si ca pregatire profesionala!Bravo!Incomparabile serialele cu cele mexicane…Canal D sunteti la inaltime cu aceste filme-serial!Ma uit cu placere si ma intristez de fiecare data cand se apropie sfarsitul episodului…sunt interesante si captivante…Va multumim!

16 07 2009
Ana

Asteptam cu nerabdare inceperea serialului anuntat!speram sa fie la fel de interesant ca si ASI,1001 de nopti,Poveste de familie,si celelalte!Pe cand o reluare a serialului POveste de familie pe care,din pacate nu am reusit sa-l vad in totatlitate!?

16 07 2009
daniela albu

Sunt foarte curioasa cand va incepe sezonul IV al serialului ” Poveste de familie”? Imi place foarte mult si astept cu nerabdare continuarea! Astept raspunsul dumneavoastra!
Multumesc!

20 07 2009
claudia

nu am vazut episodul de joi sin Poveste e familie, sa-mi spuna cineva s-a terminat serialul!!!!! Nu pot sa cred ca s-a terminat, m-am uitat in program am crezut ca se difuzeaza la alta ora dar nimic :(

24 07 2009
elena

anuntati cand incepe poveste de familie sezonul 3 foarte bun filmul si da nu-mai schimbati ora de difuzare la seriale.fiecare persoana are un anumit program si cand incepe un serial la ora care el este acasa sa-l vada pana la capat.multumesc

29 07 2009
sandu sevastita

Cind incepe seria a patra din poveste de familie?

27 08 2009
beatrice

ADOR ACEST SERIAL!!!

30 08 2009
Livia

cand incepe sezonul 4 din poveste de familie??

3 09 2009
monica

buna!imi place fff mult poveste de familie.cand va veni al 4 lea sezon?mia pl moolt menekse si halil,1001 de nopti,havin,elveda derken etcsunt cele mai frumii seriale acestea turesti.succes incontinuare!!!!1

5 09 2009
lora

va rog cand incepe poveste de familie,sa il difuzati la ora 20,ca sa il pot urmari cum trebuie..

18 09 2009
elena

cand va reincepe serialul poveste de familie?va rog mult sa se intample acest lucru cat mai curand caci mor de narabdare

21 09 2009
MNI

Ce se intampla de nu mai dati :POVESTE DE FAMILIE?
Va rog fiti buni si dati continuarea serialului.
Nu se mai poate.
Le incepeti pe toate si le lasati balta.
Va rog mult.

22 09 2009
mariana

oare patronii turci stiu cum shimbati serialele programate ?ati inceput sa difuzati De la inima la buze ,l-ati intrerupt brusc fara sa anuntati nimic.in istoria tv din Romania nu s-a pomenit asa ceva .sunteti cei mai neseriosi.difuzati filme care s-au mai dat si la alte posturi tv. ,asa ca ce ati inceput voi eu voi urmari pe youtube !ei , va meritati toate amenzile !nu sunteti pe aceeasi treapta cu PRO tv sau chiar Antenele,nu aveti sanse sa urcati in top ,sunteti neprofesionisti!

10 10 2009
alina

buna va scriu din spania .si aici pot urmari canalul vostru.am si eu o intrebare…cind va reincepe POVESTE DE FAMILIE va roog mult e preferatul meu…

19 10 2009
madalina

mi-a placut fff tare serialul ” Poveste de familie”.Am inteles ca se va relua dar cand?Eu am urmarit fiecare episod din acest serial si astept cu nerabdare continuarea lui.De aceea v-as ruga sa-mi spuneti cand incepe din nou.

25 10 2009
gghigi

fetele tale, baietii mei cel mai tare film

24 11 2009
Michaela

Urmaresc serialul Poveste de familie,imi place tare mult dar cred ca ar fi mai bine ca el sa poata fi urmarit in fiecare seara ca la inceputul difuzarii lui nu numai o data pe saptamana.

20 01 2010
nela

Un film superb.De dragul acestui film m-am hotarat si am mers in Turcia.Turcii sunt niste oameni cu mult respect pentru familie.Familia este prioritatea nr1 si apreciez f.mult acest lucru.Ali Riza model de corectitudine si seriozitate,un om deosebit pt .care valorile umane sunt la loc de cinste si banul nu reprezinta nimic.Sacrifica casa de dragul copilului dator,si toate asta pt a-l readuce pe drumul cel bun.Sunt cel mult 5 episoade pe care le-am pierdut,dar pt.mine bucuria inceputului de saptamana ramane POVESTEA DE FAMILIE.
Multumim Kanal D!

25 01 2010
Daniela

Poveste de familie este un film minunat…….multe persoane poate sa invete ceva din acest film….e foarte interesant….Necla este foarte frumoasa,la fel si Cem..cine stie cate episoade are filmul ?daca cineva stie:daniela_fataingerash95…id-ul meu:)Multumesc!

9 02 2010
ana

chiar sunt f suparata pe voi cei de la kanal d pt ca nu imi mai difuzati filmul preferat decat lunea si at nu stiu ora la care incepe ba la 8:37,ba mai devreme.multi se uita si e pacat sa nu ni-l dati din nou de luni pana vineri.in locul lor bagati prostii.e un film extraordinar si ma regasesc in el.ast cu sufletul la gura sa il vad in fiecare luni.poate modificati sa-l vedem de luni-vineri.va multumesc.

13 03 2010
Cosmi

Kanal D e programul meu preferat, insa nu va mai inteleg, de ce tot schimbati programul serialelor? urmaresc Poveste de familie, la fel cum am urmarit totalitatea serialelor…insa acum nu mai pot din cauza voastra!De ce duminica? Nu va ganditi ca unii oameni au si alte activitati duminica si nu pot fi acasa?Era foarte bine asa cum era pus, de ce a trebuit sa il schimbati? Macar da-ti o reluare la o ora rezonabila…altfel sunt sigura ca va veti pierde din audienta considerat.Nora pt mama si serialele sunt tot ceea ce va tine sus!Sunt extrem de suparata

15 03 2010
HANNAH MONTANA

asta nu e chat!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

16 03 2010
denysutza

Super fain filmul dar as vrea ca sa fie in fiecare zi,nu conteaza ora

16 03 2010
denysutza

M-am uitat de la inceputul serialului si atunci era in fiecare zi dar acum este doar Duminica.Va rog sa dati in fiecare zi acest serial pt. ca e:Suupper fain!!!

17 03 2010
gabriela

poveste de familie, serialul acesta este cel mai adevarat serial pe care il putem urmari si mai ales care se identifica aproape in totalitate cu viata noastra.In conditiile in care noi avem multe cuvinte de origine turca in vocabular, avem asemanari in arta culinara,in anumite conceptii si chiar putine obiceiuri, e placut sa vezi asa un film.Deecat scalambaiala cu Bahmuteanca mai bine un serial frumos ca acesta.Nu zic ca nu trebuie si Bahmuteanca dar s-au redus drastic numarul de seriale pe care il poti vedea.Poate veti gasi o schema sa putem vedea si noi acest serial in conditii normale.Va rugam

2 06 2010
dorina

dati in r eluare ginere de import va rugam

29 08 2010
carmina

1001 de nopti sa il dati in fiecare zi,poveste de familie in fiecare zi si in weekend,NU MAI SCHIMBATI ORELE SI ZILELE SERIALELOR, NICI O TELEVIZIUNE NU PROCEDEAZA CA VOI,NOI TELESPECTATORII VA FACEM RAITING-UL,RENUNTATI LA EMISIUNILE DE 2 LEI,DIN PROGRAM,FARA FILMELE TURCESTI CANAL D FALIMENTEAZA.

17 02 2011
steluta

va rog din inima sa dati reluare poveste de familie ,caci nu am fazut finalu; multumesc

3 04 2011
cristina

va rog din suflet sa imi spuneti daca o sa mai continue poveste de familie

3 04 2011
cristina

si vreau sa va multumesc pentru iubire ascunsa e fffff frumos

5 07 2011
bianca

am inceput serviciul si sunt ffffff suparata ca nu mai pot vedea serialul meu preferat”poveste de familie”la ora 10.00 nu l-am mai vazut de marti 28 iunie-adica o saptamana si nu mai stiu ce s-a intamplat!!!!!!!!!!!!!!!!
ati putea sa il difuzati si voi dupa amiaza?dupa ora 16.00?va rog din suflet!!!!!in reluare?dar pana atunci il pot vedea pe net in reluare?
va rog sa imi dati un rasp

16 08 2011
narcisa rasboi

super ,serialu poveste de familie un film exceptional, imi pare rau ca ati scjimbat ora e chiar o ora nepotrivita ptr multa lume.

2 10 2011
laura

Ador filmul dar din pacate nu pot sa ma uit asa de dimineata la el deoarece trebuie sa ma duc la scoala.Prind doar 5-10 minute din el!! :( Daca puteti sa il dati realuare sau sa ii schimbati ora de difuzare ar fi foarte bine!! Va multumesc si sunt sigura ca veti face ceva in aceasta privinta!! Multumesc inca o data anticipat!!

29 12 2011
georgiana

de ce nu mai difuzati poveste de familie

Lasă un răspuns

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

