ASI. Împotriva destinului – Episodul 2 – Pol opus (rezumat + poze)

25 10 2008

Difuzat pe 23 octombrie

Episodul 2 – Pol opus

 

Asi face parte din familia Kozcuogullari, o familie cu tradiţie şi trecut în oraşul Antakya. Demir este un cunoscut om de afaceri din Istanbul. O cunoaşte întâmplător pe Asi când vine în Antakya.

Demir este fascinat de farmecul acestei fete frumoase de la ţară. Poate că i-a plăcut la început pentru că i-a adus aminte de mama lui, o femeie care lucrase toata viaţa ei pe câmp ca să-şi întreţină familia.

Motivul reîntoarcerii lui Demir este clar de la bun început. El vrea să afle adevărul despre ce i s-a întâmplat mamei sale, urmărind să o răzbune. Numai că rămâne surprins că există o strânsă legătură între fata frumoasă şi familia pe care o caută el. 

 

Poze din acest episod:

Click pe imaginea dorita pentru a o vedea in dimensiune completa!

Sursa

Acțiuni

informatie

54 raspunsuri

6 11 2008
potra laura

nebunatica de me

13 11 2008
norapentrumama3

@ potra laura – urasc oamenii cretini :|

28 11 2008
walentina

doresc sa transmiteti serialul ASI macar de 4 ori pe saptamana.este un serial superb si ar fi pacat sa il vedem doar 2 zile pe saptamana.walentina

2 12 2008
dutu

Filmul este super ,inspecial melodia te unge la suflet.Cine stie cum sa vad episoadele urmatoare ,de unde le iau ? multumesc.

13 12 2008
yooooooo

cine stie cate episoade are “asi”
?

13 12 2008
yooooooo

cine stie cate episoade are “asi”?

18 12 2008
maca

superb serialul, va rog sa-l dati 4 zile pe saptamana

22 12 2008
anka

nu am mai vazut de mult un serial bun cum e ASI, va rog sa-l dati de 4 ori pe saptamana + reluare

28 12 2008
norapentrumama3

:D

31 12 2008
dfgfrtf

pa,pa

3 01 2009
xxx

1009288465290386 episoade :D:D:D

5 01 2009
iuliana

Eu am vazut pe Kanal D turcesc ,sunt 47 de episoade ,dar nu se termina acolo,Asi si Demir se casatoresc dar in timpul nuntii,Demir este arestat,in final scapa nevinovat,reuseste sa se impace cu Asi iar in episodul 47 este rapita Asi iar casa lui Demir cea din oras ia foc,Demir e disperat si o cauta(asta pe scurt )dar nu stiu mai departe ,am inteles ca sunt 82 de episoade.Stie cineva mai mult?

5 01 2009
iuliana

Eu vreau sa-l vad mai des nu doar o data,este super

5 01 2009
iuliana

Pt.Dutu,intra pe You tube si cauta +kanal D turcesc nu are subtitrare dar oricum intelegi,eu l-am cautat peste tot si am gasit,vreau sa vad mai mult de 47

9 01 2009
adytzu

Eu am vazut pe Kanal D turcesc ,sunt 47 de episoade ,dar nu se termina acolo,Asi si Demir se casatoresc dar in timpul nuntii,Demir este arestat,in final scapa nevinovat,reuseste sa se impace cu Asi iar in episodul 47 este rapita Asi iar casa lui Demir cea din oras ia foc,Demir e disperat si o cauta(asta pe scurt )dar nu stiu mai departe ,am inteles ca sunt 82 de episoade.Stie cineva mai mult?

11 01 2009
cris

vreau sa difuzati mai multe episioade pe saptamana

15 01 2009
miana

KANAL D!,
prerea mea sinceră?
un cnala de televiziune care nu promite multe, care este neinteresant, un canal lipsit de atracţie…., asta era părerea mea la început, dar….
Azi, pe lângă faptul că are cele mai bune seriale, care te fac să dispari din viaţa de zi cu zi, trăind, suferind, plângând, râzând alături de personaje, este şi un plin de surprize plăcute, dar, cum în toate există un dar, ce nu mă face să-l iubesc pe deplin este faptul că tot timpul schimbă programul de difuzare a serialelor, şi nu numai, ex: am început să vizionez serialul 1001 NOPŢI – în zilele de luni, marţi, miercuri, apoi s-a limitat la luni, mariţi, iar acum doar luni, de la 20,15; serialul HAVIN – în difuza în fiecare joi, vineri, apoi miercuri, joi, vineri, de la ora 20,15, şiiiiiiiiiii…., surpriză, l-au mutat de la ora 13,20 sau 13, 40, în timp ce toţi probabil la ora aceea erau la serviciu…, bineînţeles că nu am văzut sfârşitul serialului, mulţumită kanalului D; ASI – la început era difuzat miercuri, joi, vineri de la 20,15 şi duminică de la 19,30, acum doar mircuri şi joi; Deci… nu sunt parolişti…, ca să nu zic neserioşi, şi-mi pare rău că spun asta, pentru că iubesc foarte mult Turcia, poate mai mult decât ţara mea de origine, şi motivul este oamenii de acolo pe care i-am putut cunoaşte în vara anului 2008.
Dacă ajunge acest mesaj să fie citi de cineva de la acest canal, rog ffffff mult să nu mai schimbe programul la seriale, pentru că fiecare îşi facem programul în aşa fel în cât să nu piardă nici un episod.
Vă mulţumesc, dacă o să luaţi în considerare mesajul meu.
A! singurul serial care a fost difuzat în aceleaşi zile la aceleaşi ore a fost IUBIRE DE ARGINT

17 01 2009
iulia

superb film
de mult nu am mai vazut un serial asa de interesant
il vizionez cu placere maxima si mi-as dori sa vad iar si iar reluarile
pacat ca da numai doua episode pe saptamina numar zilele pina miercurea
sper sa mai dea si alte seriale la fel de bune

19 01 2009
Rodica

Acest fil e cel mai super serial pe care lam vazut de cand sunt As dori daca se poate sa imi spuna cineva cate ep are sau de unde pot face rost de sidiri sau casete cu acest film .

19 01 2009
iuliana

superb serial ar trebui sa-l dea mai des nu doar miercuri si joi,vineri ,sambata si duminica nu avem ce vedea,sa mai adauge macar un episod

21 01 2009
allyta

,,Asi impotriva destinului” este un serial super. Dati-l si voi de mai mukte ori pe saptamana.

25 01 2009
tim

as vre sa dea mai multe episoade…am vz filmul pe youtube pana la ep. 50 si as vrea sa vad finalul….nu-l are nimeni?

26 01 2009
mirel

cate episoade are serialul ASI in potriva destinului? Va rog sami spuneti are cumva 82 de episoade? Am vazut un alt comentariu mai sus si cica are 82 de episoade. Asa este? va rog sami spuneti!!!!

27 01 2009
norapentrumama3

Serialul “ASI” are 48 EPISOADE, dar inca SE FILMEAZA !!! Uitati-va pe site-ul Kanal D Turcia. :)

29 01 2009
iuliana

De ce au schimbat ora de vizionare a filmului ginere de import ,noi suntem la serviciu si nu avem cum sa-l vizionam la ora aia?Ma ingrozesc ca vine sambata si duminica si nu am ce vedea la tv,ca serialele bune le-au redus la vizionare.1001 de nopti doar marti ,asi doar miercuri si joi,acum de luni nu mai pot vedea nici ginere de import,trebuie sa-l caut pe kanal D turcesc sa vad continuarea.

29 01 2009
georgiana

Sunteti oameni nu va certati ca niste animale

1 02 2009
Maria

E frumos filmul asi .

4 02 2009
iuliana

Nu au schimbat ora la filmul ginere de import si asta e important,pe fulldizi.com am vazut si episoadele 49,50,51 din Asi este super.

6 02 2009
lenan

DE CE NU LASATI MACAR DE 3 ORI PE SAPT ASI?ESTE CEL MAI FRUMOS SERIAL DAR VA BATETI JOC DE NOI.VALEA LUPILOR DE CE SE POATE DE 3 ORI.INCEPETI O SUTA DE SERIALE SI 2 EPISOADE PE SAPT.O SA VA PIERDETI CLIENTII

7 02 2009
marius

mistoo e super care vrea sa vb id meu este marius_tigae_14

11 02 2009
dya

sunt 99 de episoade daca le cautati o sa le gasiti pe youtube :D:D:D

13 02 2009
iuliana

Pe fulldizi.com sunt pana la episodul 52

19 02 2009
oana

oare DEMIR ramane cu ASI ? si inainte de sfarsit e super!

19 02 2009
oana

urmariti si serialul inainte de sfarsit!

7 03 2009
Mara

Simt ca fac parte din telenovela,am rolul meu de spectator langa actori ,dar sunt o umila telespectatoare fidela lui ASI si DEMIR. Sunt SUPERBI !!

7 03 2009
costy

Daca pana acum ,TELENOVELA insemna un film luuung si plictisitor ,ASI a schimbat aceasta definitie .E SUPER !…… “MERGE” cu adevarat IMPOTRIVA DESTINULUI. Vizionare placuta ,in continuare ,tuturor !

21 03 2009
ilo

super filmu asi dar prea mmmmuuuuuttttt reclame

21 03 2009
ilo

de ce nu lasati de 3 ori pe sapt

26 03 2009
teo gherghina

am dori mai multe ep cu asi pe saptamana este superb ca si 1001 de nopti

26 03 2009
lili

Actori deosebiti joaca execeptional!
Demir si Asi

Cu drag lili roru

28 03 2009
ANA

este un serial de exceptie actori minunati dar vrem sa-i vedem mai des in timpul saptamanii si mai vrem sa se termine cu bine

2 04 2009
asie

buna ma numesc ioana sunt inebunita dupa filmul asi impotriva destinului dar sa urmariti si serialul inainte de sfarsit noapte buna asi a satai am iutat sa spun asi e numai miercuria si joia

27 04 2009
luci

un film super astept cu nerabdare finalul. sper sa fie unul pe masura asteptarilor.

27 04 2009
luci

un film super astept cu nerabdare finalul. sper sa fie unul pe masura asteptarilor.multumes

29 04 2009
maria

cel mai tare serial!!!!!!!!!! cine stie cum se sfarseste?????????????????????????????????????

30 04 2009
ada

Un serial F F F frumos.

10 05 2009
ByaNcA

SUPER FILMUL……IMI PLACE DE ASI S DEMIR!!!!!!!!!!!!!!!!

19 05 2009
gotu_amalia

este un serial foarte frumos si interesant si este o poveste de viata.as dori sa fie difuzat macar de 3 ori pe saptamana

3 06 2009
Alisa

e foarte frumos filmu

4 06 2009
diana

e super chiar >_

24 06 2009
ana

e un serial supreb si nu ar trebui ratat de nm
acum e pe sfarsite pacat ca se va termina

14 11 2009
madalina

foarte frumos serialul asi,pacat insa ca nu e impreuna cu demir se potriveau foarte bine

14 11 2009
madalina

ce asi vrea sa revad la canal d este filmul turcesc nunta de argint ,foarte frumos bravo lor,hai canal d

8 01 2010
farkas alexandra

Este cel mai tare film din cate am vazut.As vrea sa va pun niste intrebari.De ce ati terminat filmul asta asa de repede?As mai vrea sa fie si partea a doua.Va rog sa ma cautati la e-mailul asta va rog,dar cel mai mult ii plac pe Demir,Asya,asi,Defne si Kerim.

Lasă un răspuns

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

